Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

don't you ever do that !

see,here's the thing.ada satu budak perempuan bernama Nur Shahira asal dari ampang . aku kenal dia kat facebook . hehehe . relax dulu . aku bukan nak curang ke apa , tapi budak ni ada IM dengan aku kat facebook beberapa hari yang lepas . dia ni pada mulanya macam okay,tapi for quite sometime dia stars to pull out harsh sentence to me . BUT ! i still play it cool . i still didn't explode by her spicy words and sentence . you guys wanna know what she said to me ? hahaha . here it goes , nak kenal tak budak ni ? pastu aku pulak menjawab , hmm so sorry . i've got my own taste(sebab budak yang dia bagi tu sumpah hodoh) . hahahaha . pastu dia cakap kat aku , okay . kau ingat kau handsome sangat ke ? kau tak sedar diri kau eh ? terima je lah apa yang orang tu . aku pun jawablah . aku belum terdesak sampai macam tu . *jawab dalam keadaan yang relax lagi . hahaha . dia pun cakap kalau kau ingat kau handsome , kau dah jadi artist segala bagai . ni kau masih terperuk dekat college bodoh kau tu . waaaaaa ! ayat tu membuatkan aku marah . *sikit je . and after that aku pun jawab lah . aku ni rendah diri . aku taknak jadi artist,celebrity apa semua . i've got my own ambition and ambition aku tak ada kena mengena dengan keperluan aku untuk jadi famous apa semua . aku hidup dengan cara aku,tak susahkan mak bapak kau nak lahirkan kau ke dunia Allah ni pun . then aku gelak . dia pun apa lagi,pissed off laa ! hahahaha . dia cakap kau ni memang tak layak hidup kat dunia. ayat macam orang besar . tapi tak sedar diri , muka dah lah tak seberapa . cutting-cutting handsome je . aku pun jawablah , aku sedar aku tak handsome tak kaya apa semua . pastu dia cepat-cepat sampuk . TAHU PUNN !! aku pun dengan perasaan yang hampa dan keciwa mengambil decision untuk unfriend,block dia and then off facebook . fuck lah betina tu . and korang nak tau tak umur dia berapa ? baru 15 tahun . dah pandai nak nasihat aku . perghhh . aku fikir aku ni dah besar je . kalau tak,dah lama aku sound dia . 

untuk pengetahuan korang semua,aku sedar aku ni tak handsome,tak kaya,tak perfect lah senang cerita . tapi aku ada cita-cita yang akan membuatkan aku jadi lebih baik dari sekarang . aku mengaku aku ni teruk,hodoh dan sebagainya . korang boleh cakap apa sahaja yang korang nak . tapi korang kena tahu asal korang dan aku dari mana . aku redha je dengan dugaan Allah ke atas aku . tapi korang tak perlu lah tambah dugaan lagi . aku malas nak memanjang kan cerita ni . aku just nak cakap,aku sedar aku siapa . fullstop .

*hampasangatbilaorangkutukakusedangkanakutakpernahkutukkelemahansesiapa :'(

No comments: