Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

jangan buat aku marah bila aku tengah marah !

korang kalau tengok aku sekali,korang mesti fikir aku macam takda apa-apa dalam fikiran . tapi korang harus tahu yang aku akan berubah menjadi marah hanya seketika jika korang main dengan aku punya perasaan . bukan apa dohh,sekali dua,takpa . banyak kali tu yang menjadi masalah nya . kalau aku ni robot,dah lama kena re-program balik . tapi masalah nya sekarang ni aku ni manusia,tak boleh nak diprogram balik sesuka hati .

tadi,amoy tegur aku sebab apa aku jadi macam ni . aku dengan muka dan emosi yagn terganggu menjawab lah aku tak boleh nak buat dua personaliti dalam satu masa . aku tak boleh nak jadi malaikat yang sentiasa ada dan boleh menggembirakan semua orang dalam satu-satu masa . aku perlukan ruang jugak untuk di habiskan dengan semua orang .tak semua orang pun yang boleh aku buat macam tu . tapi dah kira okay lah aku boleh lagi spent time untuk semua orang sekali gus . 

cuba kalau aku ubah kepada perangai lama aku,korang rasa korang boleh go-on tak ? memang tak lah kan ? fuck you lah kalau korang boleh . memember aku pun cakap lebih suka dengan perangai aku yang open macam ni . tapi ada sesetengah pihak langsung tak ambik port langsung kalau-kalau aku dah berubah atau pun tidak . hmm . up to you lahh . kalau korang rasa tak boleh blah . korang blahh . aku takda masa nak layan perasaan dengan sedemikian rupa . aku boleh terima lagi kalau orang touching dengan aku kalau aku salah,tapi kalau orang salah,then aku nak kena bertanggungjawab,memang tidak lah kann ?? 

eh buto lah kalau korang tak akan buat perkara yang sama yang macam aku buat ni . kalau yea,mai sini jumpa aku,biar aku f2f dengan korang and tanya apa yang boleh buat korang jadi macam tu . 

okay lah,mr.zain ni pun dah macam nak tak nak jea ajar,baik aku tamatkan ayat aku kat sini and habiskan masa dengan memember . tata !!!

No comments: