Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

kau rasa patut tak aku post blog pasal dia lagi ? arghh ! baca jea laa

tadi,aku baru dapat satu berita tentang satu kemalangan . ayah kepada seorang kawan ku sudah kembali ke Rahmatullah . innaLILLAH . tapi sesampai nya aku di rumah nya,member dia bagitau,tadi %@% pun accident jugak,dia dgn %@#%%&^*,habis patah semua gigi and berjahit-jahit . hmm . malang sungguh nasib mereka . tapi aku bukan nak mengata,disebabkan orang yang berjahit tu lah aku jadi sejahat-jahat manusia ni . bukan nak cakap takbur or whatsoever,tapi ini satu statement yang benar , aku memang jahat sekarang , more than before . aku anggap lepas kejadian bersama si dia tu telah melukakan hati aku hingga aku boleh memainkan puluhan hati wanita dalam satu masa . padahal diorang langsung tak berdosa doe . ini lah aku . 

kau lah penyebabnya,walaupun aku taktau macam mana nak luahkannya depan-depan,tapi aku boleh bagitau kau sebabnya , 5 tahun beb gua relax tunggu lu,last-last apa yang gua dapat ? habuk pun takda . *kepada pembaca,jangan nak hokk sentap sangat* aku rasa kalau korang kat tempat aku pun korang akan buat benda yang sama,eventhough without you knowing it . dan korang harus ingat,ini bukan statement rayuan belas kasihan,ini statement kemarahan .! kat dunia aku sekarang ni,perempuan hanya lah macam mainan . mereka tidak mampu menembusi hati aku yang sudah di kunci rapat . semuanya salah KAU ! aku memang tak handsome,tapi aku ada hati . deep inside my heart,there's feelings .and my feelings were hurt . now,it can't be cured unless its you who come to me and apologize for what you have done . kau ingat best hidup mempermainkan perasaan orang ni ? kau ingat best buat orang kecewa ? sumpah wehh , aku pun sedih buat orang macam tu . tapi apa aku mampu buat ? kau yang jadikan aku benci akan wanita yang seakan-akan perangai kau . kau jangan ingat aku tak menangis setelah kau pilih yang lain selain aku . apa dia tu baik sangat ? aku tak tau lah apa maksud kau pilih dia . tapi yang aku tau,dia lah yang banyak serabutkan kau . 

hmm . sudah lah,aku malas nak cerita panjang lagi . korang faham-faham jea lah . and korang jangan lah nak dekat aku kalau korang tak tau aku . sebab aku ni JAHAT ! okayy ? kbaii

No comments: