Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

ini lah motor yang aku cakapkan tu..



ini lah motor yang dikatakan tu..aku bukan apa,walaupun aku nampak macam rempit bila aku pakai,tapi aku cuma nak make up motor ni kasi lawa-lawa..hahaha..motor ni bukan nya lembab sangat..laju lah jugak..main sekilo(1km) dengan yamaha tzm,memang kalah lah yamaha tzm(macam motor aku)..hihihi :) so..sekarang ni aku dah berazam nak mengumpul duit untuk beli benda alah ni..pargi mampus sama orang lain nak cakap apa pun..gua tak heran lah cerita dia..hahahha..dah la..bye-bye :D

p/s : aku kegembiraan bila ketiadaan nya :)

No comments: